لوازم یدکی اصلان

قطعات اصلان 02122498526

لوازم یدکی اصلان

قطعات اصلان 02122498526

لوازم یدکی ام اکا زد

لوازم یدکی ام اکا زد

لوازم یدکی ام اکا زد

ام کا زد Mkz

از تولیدات شرکت متین خودرو می باشد که خود چندین مدل دارد

با فعالیت تعداد زیادی از تولیدکنندگان در صنعت موتورسیکلت در کشور ایران، امروزه شاهد موتورسیکلت‌های بنزینی و برقی متعددی در داخل کشور هستیم که تمامی کارخانه‌های تولیدکننده به نوعی کیفیت محصول را سرلوحه کار خود قرار دادند تا بتوانند در این بازار با رقیبان متعدد، رقابت کنند.

موتورسیکلت MKZ یک وسیله نقلیه بنزینی است که باتوجه به قیمت این محصول، می‌تواند در شهرهای ایران کارایی زیادی داشته باشد. کلاس موتور این وسیله نقلیه، تریل می‌باشد که می‌تواند برای سفرهای درون شهری و حتی شاید برون شهری افراد تک سرنشین، یک وسیله مناسب قلمداد می‌شود.

حداکثر سرعت این موتورسیکلت بنزینی، ۹۷ کیلومتر بر ساعت است که باتوجه به حداکثر توان آن که ۱۰٫۲ بوده است که به نظر می‌رسد یک وسیله به‌صرفه است. البته سیستم خنک کننده این موتورسیکلت نیز رادیاتور روغنی است که یک مزیت برای این وسیله نقلیه محسوب می‌شود.

اما مصرف سوخت موتورسیکلت MKZ که شاید بسیار برای خریداران مهم است، معقول و بهینه به نظر می‌رسد. مصرف سوخت آن ۲٫۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر پیمایش است و ظرفیت باک آن نیز ۱۲ لیتر می‌باشد که مصرف کننده می‌تواند با یک باک بنزین، مسافتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر را پیمایش کند.

در صورتی که سرنشینان آن بیش از ۲ نفر سنگین وزن باشد، مصرف سوخت این وسیله افزایش می‌یابد و قطعا آسیب‌های جدی نیز می‌تواند بر پیکره موتور علی الخصوص در بخش فنربندی وارد کند و فشار بیشتری نیز موتور تحمل می‌کند. جرم خالص آن نیز ۱۲۹ کیلوگرم است.

سطح آلایندگی آن نیز یورو ۳ استاندارد می‌باشد که آلودگی نسبتا کمتری به محیط زیست وارد می‌کند.

لوازم یدکی ام کا زد را از تک چرخ بخواهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد